Melancap Butuh Besar Anak Jiran

Melancap Butuh Besar Anak Jiran – aku menyewa di sebuah rumah teres yg berdekatan dngn tempat kerjaku. Jaraknya cuma beberapa ratus meter sahaja dan biasanya aku berjalan kaki sahaja ke tempat kerja. Pada suatu hari rumah kosong di sebelah rumahku sudh ada penghuni baru.



Jiran baruku itu ialah sepasang suami isteri yg mempunyai anak lelaki tunggal. Hilsam, demikian nama anak lelaki tersebut. aku bertuah kerna mendapat mereka sebagai jiran. Mereka sangat peramah dan tdk kurang jg sangat mengambil berat.

Pernah sekali mereka tolong mengangkat pakaianku di ampaian kerna hujan bakal turun. Jiranku yg kupanggil Kak Hanny dan Abang Mizal itu telah menganggap aku sebagai adik mereka. aku tinggal seorang diri dan selalu balik ke rumah waktu tengah hari.

Kalau rajin aku akan memasak utk makan tengah hari. aku jarang membeli makanan luar kerna kebanyakan makanan luar tdk sesuai dngn seleraku. Dan lagii perutku yg sensitif ini tdk tahan dngn makanan yg diproses kurang bersih.

Kak Hanny dan Abang Mizal jiranku pula kedua-duanya bekerja sebagai kakitangan kerajaan dan mereka pergi kerja seawal enam pagi dan pulang cuma selepas pukul 7 malam. cuma anak mereka Hilsam yg ada di rumah selepas tamat waktu persekolahan pukul dua petang.

Dipendekkan cerita, semasa aku dan Kak Hanny berbual kosong pada suatu petang, aku mendapat tahu yg anaknya Hilsam cuma makan tengah hari sekiranya diaorang rajin membeli di warung dlm perjalanan pulang dari sekolah.

Sekiranya Hilsam terlupa utk membeli makanan tengah hari, diaorang akan tunggu makan malam dngn emak bapanya. Kasihan pula aku mendengarnya. Kebetulan pula aku cuma makan tengah hari seorang diri di rumah.

Jadi aku memberi cadangan yg Hilsam bolehh singgah sekejap di rumahku selepas balik dari sekolah utk makan tengah hari. Pada mulanya Kak Hanny berkeras menolak cadanganku. Tapi bila aku mendesak maka Kak Hanny bersetuju dngn cadanganku.

Diorang akan membayar kepadaku atas khidmat sukarelaku itu. Dan lagii diaorang rasa Hilsam ada yg memerhatikan jadi diaorang dan suami taklah risau sangat. Minggu pertama Hilsam di rumahku, diaorang datang selepas balik sekolah kira-kira pukul dua petang dan pulang selepas habis makan kira-kira 30 minit selepas itu.

Hilsam agak tinggi orangnya dan berkulit putih macam ibunya tapi agak pemalu. Apabila bercakap denganku diaorang selalunya menundukkan kepala. mgkin jg diaorang belum biasa denganku dan anak kesayangan ibunya.

Semakin lama kitorang semakin rapat. kini Hilsam akan pulang ke rumah selepas menonton dvd ataupun membaca majalah di rumahku. aku pun sudh biasa dngn kehadiran Hilsam. Rasa seperti adik sendiri pulak.

Apalagi adik-adikku tinggal bersama mama ku di bandar lain yg jaraknya kira-kira 60 kilometer. Pada suatu hari Hilsam sedanng menonton dvd kegemarannya di ruang tamu ketika aku mengambil keputusan utk mandi.

Seperti biasa aku akan menutup pintu bilik dan menanggalkan pakaian utk mandi. tetapi pada hari itu entah macam mana pintu bilikku tdk tertutup rapat seperti biasa. aku cuma menyedari ada sepasang mata di celah pintu apabila aku sedanng berjalan ke pintu dlm keadaan bogel utk mengambil tuala yg kusangkut di belakang pintu.

Terkejut dngn keadaan itu aku menendang pintu itu dan terus ke bilik mandi. Mandiku pun terasa seperti tdk basah kerna terasa geram bercampur malu terhadap Hilsam. Keluar sahaja dari bilik mandi dngn masih berkemban aku terus meluru ke arah Hilsam di ruang tamu.

Kali ini aku bertekad utk memarahinya sedikit sebanyak. Sebaik sahaja aku buka pintu bilik aku lihat Hilsam tengah duduk memeluk lutut di atas lantai sambiil mulutnya menyebut ‘mintak maaf’, ‘mintak maaf’ berulang-ulang kali.

Tiba-tiba hilang rasa marah malah sekarang timbul rasa kasihan. aku duduk di sebelahnya dan bertanya kenapa diaorang buat macam tu. “Hilsam tak sengaja kak. Hilsam ingin ketuk pintu ingin beri tahu Hilsam ingin balik. ” Jawabnya tergagap-gagap.

Bukan salah Hilsam, fikirku. aku yg salah kerna tdk hati-hati menutup pintu tadi. Hilsam kelihatan takut bercampur terkejut. aku rasa Hilsam dlm keadaan lagii teruk berbanding saya. Seumur hidupnya diaorang tdk pernah melihat badan wanita , tiba-tiba hari nii diaorang melihat sebentuk tubuh yg bertelanjang bulat di depannya.

“Tak apalah, bukan salah Hilsam. Kakak yg tak tutup pintu dngn rapat. ” aku memujuk Hilsam. aku terduduk di sofa di belakangnya dan kemudian aku menarik Hilsam utk duduk di sebelahku.

Lama kitorang terdiam, aku ambil remote control dan buka saluran kegemaranku. aku cuba memulakan perbualan utk melupakan peristiwa tadi. Lama selepas itu barulah aku melihat Hilsam pulih dari terkejutnya dan mula hendak bercakap.

Tetapi perangainya kini sedikit lain. Ketika bercakap denganku, matanya sekejap-sekejap akan memandang ke arah tetek ku. Baru aku teringat yg aku masih lagii berkemban. sudah lama aku berkemban dan tuala yg kupakai sudh longgar menampakkan lurah tetek ku.

Anehnya aku jg merasakan sesuatu. Selepas ku tahu Hilsam sedanng menjeling ke arah tetek ku, puting tetek ku mula menegang. aku kasihan pada Hilsam. aku tau diaorang masih budak dan dipenuhi dngn perasaan mahu tahu.

Saya pula kerna peristiwa tadi sudh mula stim. nak tunggu boyfriendku balik dari oversea bermakna perlu tunggu lagii setahunlah. Lalu aku tanyakan padanya apa yg diaorang lihat tadi. diorang cuma menunduk tdk menjawab.

Hilsam cuma membisu. “Hilsam ingin tengok lagi? ” aku menduga dan mengacah Hilsam. Hilsam kelihatan tersentak dan serta merta memandang mukaku. aku mengangkat kening utk mendapat kepastian. aku dapat lihat mulut Hilsam sedikit terketar-ketar seperti mahu mengatakan sesuatu.

“Boleh ke? ” aku menyandarkan belakangku di sofa. Hilsam dari tadi lagii duduk disebelahku dngn badannya menghala ke arahku. aku teringat balik ketika aku buat oral sex dngn boyfriendku kira-kira 6 bulan lepas.

Di tempat yanng sama, hanya orang berlainan. aku sudh stim dan akan aku gunakan Hilsam utk penuhkan nafsuku. Hilsam dari tadi tak bergerak-gerak, terkejut agaknya. aku meninggikan tetek ku dan mengeliat di hadapan Hilsam.

Saya beri isyarat mulutku ke arah tetek ku. Selepas itulah baru Hilsam menggerakkan tangannya ke arah tuala yg kupakai. Hilsam membuka tuala yg melekat di tubuhku dngn sangat perlahan.

Padahal bukannya susah. Sekali tarik sahaja akan buat tualaku itu terlondeh. Tapi aku biarkan. aku mahu lihat apa yg Hilsam fikir dan buat pada pertama kali. Tualaku sudh terbuka.

Kini badanku ditatap oleh Hilsam yanng masih duduk di sebelahku. Matanya terbeliak memandang tetek ku yanng tegang. aku bolehh rasakan yg tetek ku betul-betul tegang pada masa itu. Putingku jg tegang dan tajam ke hadapan seolah-olah mahu tercabut keluar.

Sementara itu aku silangkan kakiku. aku tdk bersedia utk menunjukkan faraj ku pada Hilsam. Kelihatan cuma bulu-bulu tundun berbentuk 3 segi di kawasan faraj ku. aku kemudian mengeliat sekali lagii dan meletakkan kedua-dua belah tanganku di atas kepala.

Saya kmudian menyuruh Hilsam buat apa sahaja yg diaorang nak. Kali nii diaorang tdk menolak. diorang duduk makin rapat ke arahku hingga badan kitorang bersentuhan. diorang terus memegang kedua-dua tetek ku dngn tangannya.

Diorang cuba mencekup tetek ku tapi tdk muat memandangkan tangannya yg kecil. Selama beberapa minit Hilsam membelek-belek tetek ku. Diangkat yg kanan, ditarik-tarik puting yg kiri. aku biarkan saja.

Sebenarnya faraj ku sudh mula basah. kerna tdk tertahan aku tanyakan pada Hilsam samada diaorang mahu menjilat atau tak. Hilsam seperti terkejut. Agaknya diaorang fikir aku akan keluarkan susu.

Saya katakan padanya yg orang dewasa jg hisap payudara. diorang lantas menghalakan mulutnya ke arah putingku sebelah kanan. Semasa menyonyot putingku, tangan kirinya meraba tetek ku sebelah kiri. sesudah aku rasa puting kanan ku sakit aku suruh diaorang berubah ke puting kiri pulak.

Berulang kali putingku dinyonyot. Tak terkata betapa enaknya bila payudara ku dinyonyot. Keenakan itu menjalar di sekujur tubuhku hingga air maziku makin banyakk keluar dan membasahi faraj ku. Ketika Hilsam masih lagii menyonyot putingku, aku tolak badannya dan aku selimutkan balik badanku dngn tuala.

Saya buat jula mahal. Hilsam terpinga-pinga dngn tindakan spontanku itu. aku katakan padanya yg aku bolehh rahsikan apa yg diaorang buat dngn syarat diaorang kena jilat faraj ku. Hilsam buat muka tdk selesa.

Agaknya diaorang tak pasti dan kebingungan, sepertinya diaorang tdk tahu yg faraj bolehh dilayan dngn pelbagai cara. Kalau boyfriendku pulak, time aku offer faraj kulah time yanng diaorang paling happy.

Nak tak ingin Hilsam terpaksa akur. aku bukakan kembali tualaku dan aku suruh Hilsam duduk di bawah, di hadapanku. ketika Hilsam di hadapan aku kangkangkan kakiku. Sekarang aku betul-betul berbogel bulat di depan Hilsam.

Hilsam dapat melihat jelas semua barang sulit padaku. Hilsam katakan padaku diaorang tdk tahu ingin mula dari mana. Baginya inilah pertama kali diaorang melihat kemaluan wanita secara dekat. aku pegang kepalanya dan aku halakan ke arah faraj ku.
Saya lihat hidungnya tertusuk di tengah faraj ku. Kemudian aku suruh Hilsam jilat-jilat bahagian itu. Hilsam menggunakan tisu utk lap air yg keluar. aku rasa agak terganggu ketika diaorang berhenti utk mengelap jadi aku suruh diaorang jilat dan telan.
Jgn kisahkan air itu. tdk lama selepas itu aku rasa aku hampir klimaks. aku memberitahu Hilsam yanng aku akan pancut pada mukanya. diorang tak menghiraukan saya. Akhirnya, ketika Hilsam tengah menjilat-jilat keletitku, aku pancutkan air yg sangat banyakk dan laju ke arah muka Hilsam.
Hilsam terhenti dan berundur sedikit kerna terkejut. diorang meludah-ludah air yg sedikit sebanyak termasuk ke dlm mulutnya. aku betul-betul puas. sudah 6 bulan aku tdk merasa dijilat sejak kekasihku keluar negara.
Hari nii aku ada seseorang utk lancapkan saya. aku lihat seluar Hilsam agak membengkak. aku raba bahagian pahanya dan terasa ada benda keras di dalamnya. Serta merta aku tahu yg itu adalah pelir nya.
Saya suruh diaorang buka zip dan keluarkan pelir nya, tapi diaorang menolak kerna segan. “Tadi Hilsam telah lihat kakak punya, sekarang giliran kakak tengok Hilsam pula. ” “Malulah kak. ” “Tadi kakak tak malupun bila Hilsam tengok kakak punya. ” diorang pun dngn perlahan membuka zip seluarnya.
Saya teramat terkejut bila melihat pelir Hilsam yg telah tegang. Ukurannya agak besar. Sekali pandang ukurannya hampir menyamai pelir boyfriendku. Dan bertambah terkejutku bila bentuknya berlainan dngn pelir kekasihku.
Rupa-rupanya Hilsam belum bersunat. Kulit kulup masih menutup bahagian kepalanya. aku gentel-gentel pelir nya menggunakan jariku. bolehh tahan hebatnya ketegangan pelir Hilsam. “Budak lelaki sebesar Hilsam sepatutnya dahh berkhatan. Tengok pelir Hilsam dahh besar ni. ” “Kalau tak bersunat tak bolehh ke kak? ” “kita Islam kena bersunat supaya pelir sentiasa bersih. ” “Abah pun tak bersunat kak. ” “Mana Hilsam tahu? ” aku bertanya kehairanan.

“Hilsam pernah tengok waktu abah mandi. ” Sekarang baru aku tersedar yg Abang Mizal adalah seorang mualaf cina. diorang memeluk islam sewaktu berkahwin dngn Kak Hanny. kerna kulitnya tidaklah putih seperti cina lainnya maka aku terlupa yg Abang Mizal berketurunan cina.

Apalagi bahasa melayunya sungguh fasih hingga aku tak sedar akan keturunannya. Sementara aku main-mainkan jariku di pelir Hilsam, tangan Hilsam tak henti-henti meraba tetek ku. Sama seperti boyfrindku pada kali pertama diaorang memegang dadaku.

Jadi, aku biarkan saja. “Hilsam pernah melancap? ” aku bertanya. “Melancap tuu apa kak? ” Hilsam kembali menyoalku. aku sendiri tdk tahu bagaimana utk melancap pelir yg berkulup. Kalau boyfriendku, aku tahu yg kelemahannya ialah di kepala pelir nya yg seperti kudup cendawan itu.

Tapi pelir budak ini tak ada kepala. cuma beberapa kedut kulit lebih di hujung pelir nya. aku cuba memegang dan meramas batangnya yg agak besar. aku lurut dan gerakkan tanganku ke bahagian pangkal pelir nya dan tiba-tiba kepala warna merah terdedah.

Rupanya kudup cendawan itu bersembunyi dlm kulit kulup. Besar jg kepala merah yg bersinar itu. aku terus menggentel dan melancap batang Hilsam. Kepalanya yg merah itu sebentar kelihatan sebentar tertutup.

Berkali-kali aku lakukan hingga terdengar suara Hilsam menyuruh aku berhenti kerna diaorang rasa seperti hendak kencing. “Kak, aku rasa ingin kencing. ” Terdengar suara Hilsam. aku tahu apa yg akan berlaku.

Itu menandakan Hilsam jg sudh hampir klimaks. aku katakan padanya yg diaorang tdk perlu risau dan perasaan itu ialah normal. aku teruskan lancapan dan akhirnya terpancut dngn lajunya cairan pekat warna putih membasahi sofa.

Hilsam menggigil seperti orang demam kura sewaktu diaorang melepaskan beberapa das pancutan. Beberapa saat kemudian pelir ya mengecil dan melembik di tanganku. Hilsam terduduk di sofa keletihan. aku kemudiannya menyuruh Hilsam pulang sesudah melihat jam di dinding.

Ternyata kali inilah paling lama Hilsam berada di rumahku. aku puas dan aku rasa Hilsam jg puas selepas diaorang memancutkan maninya itu. Keesokkannya Hilsam datang lagii seperti biasa. Hilsam kelihatan ceria dan tdk malu-malu lagi.

Kali ini diaorang merengek-rengek meminta dialakukan seperti semalam. aku sudh tentulah jual mahal. Tapi lama kelamaan aku beri juga. aku berbogel dan diaorang akan buat apa sahaja yg diaorang nak.

Sementara itu aku akan baca novel atau menonton tv sementara Hilsam menjilat dan mengisap faraj ku. Bila aku klimaks dan puas maka sebagai balasan aku melancap batang Hilsam hingga diaorang terpancut keenakan.

Hampir setiap minggu tetek ku akan digomol Hilsam. aku sudh terbiasa dngn keadaan itu. Sehinggalah pada satu hari aku mahu mencuba batang muda ini. Kepalanya yg berwarna merah bila kulupnya ditarik merangsang nafsuku.

Saya mahu mencuba kepala merah ini. aku mula melancapkan pelir Hilsam dngn mulutku pula. aku hisap dan nyonyot batang Hilsam hingga diaorang memancutkan maninya dlm mulutku. aku telan cairan hangat yg berlendir tersebut.

Pada hari lainnya pula aku terasa mahu menikmati lebih jauh batang Hilsam yg sentiasa keras. Selepas faraj ku basah dihisap dan dijilat oleh Hilsam maka kuarahkan Hilsam agar berbaring di atas permaidani di ruang tamu.

Sekujur tubuh remaja tersebut terbaring di lantai. zakar Hilsam terpacak keras seperti tiang bendera. aku mengambil inisiatif kerna Hilsam belum berpengalaman. Kuurut-urut pelir keras. Kuamabil kondom di dlm laci meja utk disarungkan ke pelir keras.

Kondom ini dibawa oleh kekasihku tapi kitorang belum sempat mencubanya. Kukoyak bungkusnya dan terbuka kondom berbentuk duit siling berbingkai. Kondom saiz m berminyak dan mempunyai muncung kupegang. aku tak nak mengandung.

Kutahu pelir tak berkhatan lebih sensitif daripada pelir berkhatan. Mereka akan cepat pancut kerna terlebih geli. Jadi bagi melayan Hilsam yg masih mentah, aku melurut kulupnya supaya menutup kembali kepala licin.

Sekarang hampir seluruh kepala pelir tertutup semula. dngn cara itu mengurangkan sedikit kegelian pada kepala pelir. Sekarang kusarungkan kondom ke batang keras. Kondom membungkus batang keras dngn kulup tetap utuh menutup kepala pelir.

Kondom saiz m cuma menutup seluruh pelir Hilsam hingga ke pangkal. Bahagian hujung kondom terjulur seperti puting payudara. Badan Hilsam aku kangkangi. Mukaku menghadap Hilsam. buah dada ku yg pejal tergantung kemas di dadaku.

Hilsam geram melihat payudara berkembarku yg sedanng mekar. aku menurunkan badanku pelan-pelan. Muara faraj merah basah merapati batang coklat muda keras terpacak terbungkus getah nipis. Batang Hilsam menunggu penuh sabar.

Bibir halus faraj ku mengelus-elus lembut kepala licin berkilat. Muara yg telah lembab mengucup lembut kepala licin hitam berkilat berbungkus getah nipis. Hilsam melihat bibir merah basah mula menelan batangnya.

Bontot ku makin rendah hingga seluruh kepala butuh Hilsam berada dlm lubang hangat. faraj ku mengemut pelan. aku turunkan lagii pepek ku. Seluruh batang keras Hilsam terbenam ke gua keramatku.

Terasa sedikit sakit sewaktu kepala pelir Hilsam menerobos selaput daraku. aku cuba bertahan hingga kemudiannya rasa sakit berganti sedap. buah dada ku dipegang dan diramas lembut. Kedua-dua tangan Hilsam bekerja keras.


Tangan lembut budak kacukan cina-melayu membelai payudara pejal berkulit halus kepunyaanku. aku rasa keenakan bila payudara ku diramas. bontot ku kugerak naik turun dngn laju. Ku perlahankan gerakan bila terlihat Hilsam akan pancut.

Kucuba kawal agar Hilsam tdk terasa amat geli. Kutahu kulit kulupnya mengurangkan sedikit kepekaannya. aku mahu menikmati keenakan selama yg boleh. Batang besar Hilsam penuh padat mengisi rongga sempitku.

Saya mengemut makin laju. Selepas 10 minit Hilsam tak tertahan, badannya bertambah kejang, maninya berkumpul dihujung pelir , pancutan tak terkawal lagi. Hilsam melepaskan pancutan dlm faraj ku yg lembab, tapi maninya terkumpul di hujung belon getah yg dipakainya.

Enam das dtembaknya. Tiba-tiba aku menjerit keras, “Ahh. Oh. Argh. enak Hilsam, enak”. Cairan panas menyirami kepala pelir Hilsam. aku mengalami orgasme kali kedua. Lututku terasa lemah. Kepala pelir basah kuyup disirami air nikmat.

Saya benar-benar puas. aku terkulai lemas di dada budak nie. Selepas tenagaku pulih, aku bangun. zakar coklat muda terkulai lemas di paha. Kondom yg berisi cairan putih pekat kucabut.

Hari-hari berikutnya Hilsam telah sentiasa mengganti kekasihku memenuhi keperluan nafsuku. aku benar-benar puas. zakar remaja yg masih berkulup itu terasa nikmat juga. Sejak itu aku tak pernah lagii bertanya bilakah Hilsam akan bersunat.

Catat Ulasan

0 Ulasan