Merogol Ustazal Alim

 

thumbnail

 

Ini kisah apa yanng terjadi pada seorang ustazah alim bernama Zike. Baru berkahwin hampir 6 bulan dan belum di kurniakan cahayamata. Umurnya baru 23 tahun mempunyai perawakan yanng menarik. daah lama saya memendam rasa mahu terhadap tubuh ustazah Zike yanng sempurna dari luar dan dalam.


Nafsu berahi saya cepat memuncak bila terpandang wajah ayu ustazah Zike yanng bertudung litup. Bibirnya yanng merah bak delima mmg sesuai mengulum dan menghisap batang butuh saya. Apa yanng saya cita akhir terjadi pada suatu hari.

Suami ustazah Zike telah diarahkan untk pergi berkursus di luar negeri selama 2 minggu. Jadi tinggal ustazah Zike bersendirian. Pada malamnya dgn nekad saya memecah masuk pintu dapur rumahnya dgn menggunakan masterkey.

Suasana di dlam rumah agak gelap tetapii saya dapat mengagak bilik ustazah Zike. Tanpa berlengah saya membuka pintu biliknya, nasib saya baik sebab tdk berkunci. aku ternampak susuk tubuh seksi ustazah Zike diatas katil die terkulai tdk sedarkan diri lagi.

Stlh puas misi saya berjaya, saya membuka lampu dan terang benderang bilik itu. Di depan ku terlentang susuk tubuh seksi ustazah yanng alim tdk sedarkan diri masih bertudung. Tanpa berlengah saya membuka pakaian saya satu persatu hingga bogel.

Batang butuhku sepanjang 7 inci terhunus dgn gagah ingin masuk kedalam liang ketat pantat ustazah. aku merangkak naik ke atas ranjang di mana ustazah Zike terbaring. Tubuh yanng saya idamkan menjadi milik saya malam ni.

Aku mengucup dahi dan pipi ustazah Zike. Terhidu bau haruman minyak wangi yanng die pakai. Kemudian bibir yanng munggil saya kucup dan kulum, menjulurkan lidah ku bermain dgn lidahnya.

Sambil jari saya merasa payudaranya yanng masih ditutupi dgn baju tidur dan bra. Perlahan saya menanggalkan baju tidurnya dgn mudah. Tersergamlah dua anak bukit indah di dada ustazah Zike yanng dilindungi coli berwarna pucuk pisang.

Cangkuk coli saya tanggal kan, dan mencampakkan coli kd birai katil. buah dada yanng putih gebu dgn puting coklat kehitaman milik ustazah Zike saya jamah. Bibir saya mengucup putingnya, menyedut dan menghisap.

Jariku meramas payudara yanng pejal. stlh puas meramas, jari saya menyelinap ke dlam kain batik ustazah Zike dan agak terkejut krn tersentuh bulu vagin ustazah Zike yanng nipis. dia tak memakai seluar dlam masa tidur.

Aku mengusap dan memain bulu pantat nya yanng sejemput. Akhirnya jari saya tiba di taman larangan seorang ustazah. aku menggentil biji kelentitnya dan tak lama kawasan pantat nya sdh becak dgn air mazi.

Aku menjolok jari hantu ke dlam lubang pantat ustazah yanng ketat tapi terasa dlam dan hangat lorong pantat ustazah seksi ni ditambah jariku di selaputi air mazi yanng melekit.

Aku menarik keluar jariku dan menghidu aroma air mazi ustazah yanng alim. Bau yanng membuat saya ketagih untk menyembamkan muka ku ke pantat ustazah seksi nie. aku menjulurkan lidah menguis biji kelentitnya, air mazi ustazah ni mencurah membasahi muka aku.

Aku menyedut air mazinya yanng keluar bagai empang pecah. saya gunakan lidah menjilat bibir pantat nya. aku dahh tak sabar melayarkan bahtera. Kangkang ustazah saya buka luas dan mencelapak di celah kangkangnya.

Batang butuh saya bersiap untk berjuang. aku menghunuskan senjata saya di mulut pantat ustazah Zike, lalu menyorong dgn mudah masuk sampai pangkal. Terasa hangat dan sempit liang rongga pantat ustazah.

Aku menyorong masuk dan keluar, terasa dinding pantat nya mencengkam batang butuh aku. aku memacu dgn laju, terasa kesedapan tak terhingga seks nikmat saya dgn ustazah seksi nie.

Catat Ulasan

0 Ulasan